Tuesday, 20 January 2015

الگ کلمہ طیبہ بنانے کا الزام اور اس کی حقیقت

اکثر دیکھنے میں آیا ہے کہ لوگ ایک تصویر دکھا کر کہتے نظر آتے ہیں کہ یہ قادیانی کلمہ ہے جس میں محمد کی جگہ احمد لکھا ہوا ہے ، اور وہ تصویر یہ ہے ۔


یہ افریقہ میں جماعت احمدیہ کی ایک مسجد ہے ، اس کی تصویر لے کر اس میں موجود کلمہ سے لفظ محمد کو بدل کر احمد بنا دیا جاتا ہے اور عوام کو دھوکہ دیا جاتا ہے کہ احمدیہ جماعت نےلا الہ الا اللہ محمد رسول اللہ کی بجائے لا الہ الا اللہ احمد رسول اللہ کلمہ بنا لیا ہے اور احمد سے مراد مرزا غلام احمد قادیانی لیتے ہیں ، اس سفید جھوٹ پر میں تو یہی جواب دیتا ہوں کہ جھوٹ بولنے والے پر اللہ ، رسول ﷺ اور تمام فرشتوں کی لعنت ۔۔ اصل تصویر اس مسجد کی یہ ہے آپ خود دیکھ سکتے ہیں کہ اس میں کلمہ کیا لکھا ہوا ہے ۔۔


اب آپ کو دکھاتے ہیں کہ ان الزام لگانے والوں کے علماء کی کتابوں میں کون کون سی قسم کا کلمہ موجود ہے ، پہلے تو آپ یہ دیوبندی کلمہ درود دیکھیں ۔ 


اب بریلوی امت کا کلمہ بھی دیکھیں ان کا بھی ایک الگ کلمہ ہے ۔ 


2 comments:

Soban Shamroz نے لکھا ہے کہ

جزاک اللہ الحسن الجزاء

imdad ali نے لکھا ہے کہ

very good effert

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔